Bayrische Rouladen

Bayrische Rouladen

Die Rouladn vo beide Seitn salzn und pfeffern, dann auf da Innenseitn mit jeweils an guadn, haufgn Löfl süßn und mittlscharfn Senf bestreichn. In da Mitte vom erstn Drittel jede Rouladn a viatl Zwiebl (ähnlich wia bei an Tomatn in schmale Schiffo gschnittn), an in dünne Streifn gschnittnen Essiggurk und ca. 4 Streifn Bauchspeck legn und die Rouladn aufrolln. Entweder mit Stäbchen oder Küchengarn fixiern.
Tipp: Solltn die Rouladn sehr groß sein, konn man's a halbiern und entsprechend kloanere Rouladn daraus macha.
Die Rouladn in heißm Butterschmalz in an Schnellkochtopf rundherum kurz anbratn, ggf. restliche Füllung mit dazugebn und mit ca. 700 ml Wasser aufgießn (bei großn, halbierten Rouladn etwas mehr Wasser nehmen). Alles zum Kochen bringa. Den Deckl vom Schnellkochtopf schließen und auf Druckstufe 1 einstelln. Nach knapp 30 Minutn die Herdplatte ausstelln und warten, bis se das Ventil vom Schnellkochtopf gesenkt hat (des dauert noamal ca. 10 Minutn, so dass die Rouladn insgesamt etwa 40 Minutn im Topf san).
Rouladn mitm Schaumlöffel rausfischn und Spieß bzw. Küchengarn entfernen.
Jetzt die Soße mit an Schuss Gurknwassa, Salz, rechtlich Pfeffer und süßn Senf (je nach Gschmack guad und gern 2 - 3 EL) abschmeckn und mit Speisestärke andicken. A a Klecks Sahne is gern gsehn. Zum Schluss di Rouladn vorsichtig zurück in die Soß legn.
Dazu reich ma stets Spätzle.
Das Rezept is sehr einfach, aber mir schmeckn koa Rouladn so guad wia mit dera Senfsoß. Also Mahlzeit!

Zurück zum Blog

Hinterlasse einen Kommentar